Print Friendly

GENITALNA KIRURGIJA  – OBREZOVANJE PENISA ALI CIRKUMCIZIJA

Kadar imate zožitev prepucija ali pogosta vnetja smegme, ki se kaže kot izloček žlez, ki se nabira v kožni gubi med prepucijem in glansom penisa, je obrezovanje ali cirkumcizija rešitev tega problema. Včasih za to obstajajo tudi verski in drugi razlogi.

Kaj je cirkumcizija ali obrezovanje penisa?
Cirkumcizija  pomeni krožno izrezovanje prepucija penisa. Poseg izvajamo v lokalni anesteziji in je popolnoma neboleč. Obstaja več načinov, kako to narediti. V naši kliniki  krožno izrežemo (ekscidiramo) prepucij in potem prišijemo kožo na notranji list prepucija.

Cirkumcizija je verjetno prva plastična operacija vseh časov po stvarjenju Eve.

Izvaja se iz religijskih in medicinskih razlogov. Torej, če imate fimozo ali zožitev prepucija, pogosta vnetja smegme v prepuciju (smegma  je izloček žlez na glansu penisa, ki se nabira v kožni gubi med prepucijem in glansom penisa) ali si to želite iz drugih razlogov, potem ste pravi kandidat za ta poseg.

Okrevanje po obrezovanju

Po opravljenem posegu pacient odide domov. Upoštevati mora običajna higienska merila in kopati penis v blagem dezinfekcijskem sredstvu, drugih zahtev po posegu ni.

Stranski učinki

Infekcija ali krvavitev bi bili po tem posegu zelo neobičajni.

Beležka o posegu

Primernost posameznega pacienta in specifične rizike glede na ta poseg lahko ugotovimo edino na pregledu. Vsak kirurški poseg vsebuje določeno tveganje. Manjše komplikacije,  ki ne vplivajo na rezultat, so redke. Večjih komplikacij ni pričakovati.